TISDAG

Vi va lediga i mandags men gjorde inget annat an att typ sova, sa himla trott! hahah. 
Men idag sa var det tisdag och det borjade med att jag skulle halla tal i Engelskan. Det gick jatte bra, alla skratta pa de stallen jag hoppades att de skulel skratta och sen nar jag va klar fick jag manga komentarer om att jag skulle gatt sist for nu hade jag satt ribban for hogt och att ingen ville ga efter sig, hahah. Sa dte kandes as bra att fa sa mycket posetiv feedback, hahah! Sen under photo tog vi grupp bild och lite sant. 
 
I keramik hade vi kul eftersom vi lekte unt med masker vi gjort och tog snapchats och annat kul. Kannde mig sjukt nationalistisk idag ocksa, hade min stockholm troja och hade en viking mask, hahah! 
 
Efter skolan akte jag Andrea och hennes lillasyster och tanka och spelade hog musik och sjong med! Sen akte jag och Andrea till Cafe Zoe och hade fika och gick sen pa en promenad. Sen har jag varit hemma och malat lite och sant! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0