SHOUT OUT LOUD

Sa i onsdags kunde jag sova in sa det va skont! Efter skolan var jag bara helt galet dod, kande att jag behovde kaffe sa jag Andrea och Miranda akte till Starbucks och hade kaffe, gott,gott! Sen va planen att ka hem till mig jag skulle byta om och gora mig i ordning for en konsert, men sa blev det inte. Jag hade ju saklart glomt hemma nycklen och ingen skulle komma hem forns kl 18.... Sa vi akte hem till dem istallet och jag fick lana klader av Andrea, haha, och smink och borste och pengar och ja, ALLT! hahah. Sen fickade vi oss och akte och hade fisk tacos.... super konstigt. Det var inte akligt men jag kommer nog inte ta det igen men alltid kul att ha testat! Sen bar det av mot SF. Nar vi skulle parkera var det varldens problem att hitta ingangen och hahha, ja allt som kan ga fel gick fel, sa himla roligt, allt var bara sa absurt, hahahhah! 
 
Sen gick vi till konserten, hur fin lokal som helst, sysns inte pa bilder dock :( Sen var det ett jatte bra forband och sen kom Shout out Loud, de ar svenska. Hur bra som helst, alskar musiken och allt! Det var liksom bara en harlig stamningn och sen gick han ut i publiken och det var som en gang och han bara satt i mitten och sjon pa golvet och alla bara sjong med, sa himla bra det var!!!!!!!!!!!!! Sen hem igen, men deras musik spelandes pa ipoden! 
 
Jag skulle sova hos Andrea och jag hade ju inga grejer men fick lana, jatte snallt!!!! Sov jatte gott!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0