ONSDAG

SA gick som vanligt till breakfast med Andrea! Det ar sista gangen som vi gick dit pa en onsdag innan skolan, vi kommer troligt vis ga dit nan gang mer men hon aker snart till Eroupa och jag aker snart hem... 
Sa vi delade pa egg och en voffla, gott som vanligt! 
 
Sen Under egelskan hade vi ett stort prov och det va val inte super kul, hahah. Sen va det photo, gjorde klart det sista vi har att gora sa nu ar jag fardig. Sen hade fysik klassen bat race i poolen. Jag trodde nar jag horde det att det skulle va sma batar men det var stora badar av kartong med typ 4 personer som satt i det och sen paddlade, hahahah, det roligaste jag sett!!! 
 
Sen gick jag till Art och gjorde klart mitt prodjet och efterskolan skrevs det lite i the yearbook, det va kul sen vart det en harlig promenad hem. Kom hem och chillade lite vi datan sen gick jag ut och motte Cindy, kanns som jag inte sett henne pa evigheter och vi gjick pa en promenad, jatte kul att traffa henne. 
 
Bebisbilen har Andrea malat.... GALET BRA!!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0