HELGEN

I fredags efter skolan gick min vardfamilj och jag och en kompis till Kelley ut for dinner och sen gick vi hem och sag en film, det var en sandar mysig ta det lungt och va med familjen dag sa det var jatte trevligt! 
 
I lordags vakande jag upp till pankakor, jatte gott. DE gor typ aldrig pankakor i vanliga fall men alltid nar jag ar har for de vet att jag alskar det! Sen chillade jag vi data och sen var det dags att aka tilll down Town Menlo Park for att ha lunch pa ett mysigt cafe, tog jatte god macka. Sen hem igen. Senare pa kvallen akte jag till Andrea och vi och hennes lilla syster bakade kakor, och kollade pa roliga videos och hade jatte mysig kvall. 
 
I sondags kl 14 motte jag upp Andrea och vi akte till Coupa saklart och sat ner och planerade lite infor var Sverige resa for vissa datum och sa har andrats eftersom hon maste aka hem till USA tidigare an vad som va planerat for att fixa visum eftersom hon ska plugga i Frankrike! :D Sa vi sat dar och jag tog en nutella creps, sa stort gott! Andrea kor alltid hem mig och ar jatte snall men igar kande jag for att ga eftersom det var sant harligt vader sa promenerade hem och sen gick omkring lite i mitt omrade bara for skojsskull. Sen senare pa kvallen gick jag och en kompis och sag Hangover III, rolig film sa det var kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0