FIKA

I mandags vard et skola som vanligt, hur varmt som helst 31 grader, fast man kunde anda va ute och njuta dte var liksom inte dodande hetta. Sen kopte jag ocksa min forsta doughnut fran doughnut club. De gar runt och saljer dem for en dollar, jatte gott! Sen kom jag hem och chillade i soffan och sen var det dags for den 34:e hamburgaren och sen gick jag ut pa promenad med en van. 
 
I tisdags vard et skola igen allt var som vanligt, sen gick jag hem och sen hamtade Andrea upp mig och vi akte till COupa, vi maste ju aka dit nu innan vi bada lamnar. Sa det var mysigt och sen gick vi till AMerican Apperel och Andrea kopte tva super fina kjolar! Sen kom jag hem och kollade pa nar lamen tystnar, trodde den skulle va jatte laskig men det var den verkligen inte, jag har val kollat pa or manga kriminal serier, hahah! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0