TISDAG

Sa idag vaknade jag tidigt och fixade mig med SOLKRAM aven fast det sag ganska gratt och trist ut ute. Kom till skolan for att checka in och fick sta i ko i typ 1h, haha. Sen va det dags att ta en skolbuss till en park i Woodside. haha, jag var den anda som var super taggad, alskar skolbussar bara for de ar mega americanska men inegn american verkar fatta det roliga i skolbussar, hahah. Men min gladje och mitt forsok att fa andra att bli lika exalterade som jag dog lite nar jag o Peter fick satet som va viklat nerat och det var almant hemskt, hahahha. Det va ganska svart att forklara varfor skolbussar ar sa himla underbara nar man satt i den positionen. 
 
Sen va det picknik dar vi satt i graset och olk spelade gitarr och sjong och det va soligt och fint vi spelade med andra ord och larana gjorde hamburgare for oss ( 35 nu) DEt var hur mysigt som helst. Ar val ganska rod i ansiktet nu, men inte overdrivet hade mycket solkram sa det va bra! 
 
Sen akte vi och va stod till Christina som tog persing och jag hade hur kul som helst nar jag forsokte lura folk att jag tatuerade mig, vet inte om andra hade lika kul men det va kul for mig, hahah!!! 
 
Sen akte jag hem till Andrea och vi dekorerade vara hattar sen jag hem for jag skulle till en annan familj dar min familj o jag ska bo ett tag under deras resa hit och kollade huset och holl i kyklingar! haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0