TEA PARTY

Sa i lordags tog jag det mest lungt i borjan solade och hade det allmant chill. Sen gjorde jag mig i ordning och Andrea hamtade upp mig och vi akte till Fionas house dar det var ett tea party. Det var lojligt perfect, alla bakelser, massa olika stallen man kunde sitta med blommor och fina stolar, altsa det gar bara inte att forklara det var overkligt sa lojligt perfect det var, hahah! Det va som i en film inte verklighet liksom!!! Alla va uppklada i sota klaningar och kostymer och i fina farger och hattar och det va bara helt galet bra!!!! 
 
Sen eftrr det akte jag och Andrea till Cupa men vi va tvunga att lamna relativt tidigt eftersom jag nu maste va hemma kl 11 varje kvall... hahha, det va lite sorgligt emn vi hade en underbar tid dar som vanligt!!! 
 
( har inte manga bilder de va andra som tog foton sa.ja PLUS att internett i mitt nya hem ar hemst daligt sa det tar mig timmar att ladda upp bilder...) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0