ONSDAG

Sa vaknade imorse och Andrea hamtade upp mig och vi akte till senior breakfast. SA vi hade frukost dar med alla andra seniors! Sen gick vi och tranade pa hur det skulle bli pa graduation, test gick och sa. 
Jag ar sist i ledet eftersom jag ar utbytesstudent men sen ropar de upp mitt namn forst av ALLA. Sa jag och en annan utbytesstudent Marro fran Spanien far ga upp forst och vi far sjukyt mycket mer tid att gora varan grej an alla andra, hahah. EMn vi maste ga fran langst bak till langst fram han och jag brevidvarandra, kanns som jag gifter mig, hahahah. En jatte konstig kannsla att snart sluta!!!! 
 
Efter skolan sprang jag och Andrea lite arenden och sen akte vi upp till SF och gick till Haight-ashbury som ar typ det gamla hippie kvarteret, vi hade creps och sen gick vi omkring i butiker, kopte en troja och Andrea went crazy och shoppade jatte mycket, hahah, nej typ 3 saker men anda, hahah. 
 
Sen sjong vi till musiken i bilden hela vagen hem och sen at jag middag och blev typ as trott kl 9, den ar 9:40 nu men ska snart sova. 
 
IMORGON SLUTAR JAG!!!!! OMG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0