ONSDAG

Idag traffade jag Michael, och vi gick till Coupa och satt dar ett tag och mest pratade om allt sen gick vi till Stanford och kollade runt pa campusen och sen gick vi till stanford shopping center for vi holl pa att do av torst, haha, stt dar och tog lemonad sen gick vi tillbaka till palo alto och coupa och at nutella creeps. Sa vi gick mycket, det var sjukt varmt och sen at vi jatte mycket kandes det som, hahah. 
 
Men sen kom Mark och hamta upp mig och vi jag va tvugen att ga till ett rotary event men det blev kul for jag traffade Vanessa min kompis fran Art, vi hade igen battre for oss an att ata och sen gora massa snapchat videos, hahha. Men det va kul, nu ar jag ganska trott aven om kl bara ar 9, hahah. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0