MONDAY

Sa idag var det sista dan i skolan pa riktigt liksom. Det va en minimum dag sa vi gick bara till 12:20 sa alla lektioner va bara 30min. Sa skrev mest i yearbook alla lektioner, men i photo gick jag och Chloe och tog bilder i studion, hahah! Sen i Art sa at vi kakor. 
 
Efter skolan akte jag Andrea och Christina och kopte bubbel slush, jatte konstigt, hahah det ar japanskat, haha. Sen gick vi och kopte sushi och satte och och at i en park i San Mateo en annan stad har. Sen akte vi tillbaka till MP och akte till deras gamla skola och de halsade pa gamla larare. 
 
Sen kom jag hem och kollade pa nast sista avsnittet av Game of Thrones. Och herregud vilket avsnitt!!!!!!!!! Sen akte jag och Molly till en butik och kopte papper sa jag har saker nar vi ska dekotera vara hattar imorn. Sen akte vi och kopte frozen yogrt och jag tog en small...den va EMORM, hahhaha orka inte ans hela, hahahahha!!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0