MONDAY

SA igar hamtade Andrea upp mig en sista gang... Vi akte till down town Palo Alto ochmotte upp Marissa och hade sne goda creeps till lunch. Satt dar och pratade och hade trevligt men sen va vi tvungna att ga for hahha Andrea va tvunen att ga och ha rotfyllning. Men hon korde mig hem innan det for hon ar best, och det var var sista gang och jag kunde inte halla tararna inne, tack och lov kommer hon ju till sverige sa det var inte ett officielt hejda!!! 
 
Sen va jag hemma och lag ute i solen ett tag innan jag blev upphamtad igen for en promenad mat och sen kolade vi pa filmen the internship. DEt handlar om Google och OMG alla platser de ar och allt sant ar precis dar jag bor, helt galet! Jag har varit dar JAG BOR DAR!!! DEt va sjukt!!! Blev ju ganska mobbad over att jag tyckte det va sa coolt, haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0