HELGEN

Sa i lordags akte jag forst sjalv till cafe Borrone och hade fika innan jag gick till taget dar jag motte Michael, Unai och Young och vi akte till SF. Vi va tidiga sa vi gick omkring och hade lunch sen motte vi upp Veronica, Leride och Mio och vi tog ferjan till en stan a andra sidan bayen eller vad det heter pa svenska. Dar gick vi omkring och kopte kaffe och gick in i en rolig liten butik. Sen kom Veronikas host mom och hamtade upp oss och vi akte till hennes hus. 
 
Sen gick vi pa en promenad till hennes skola och kollade runt och sjong och hade allmant kul sen traffade vi hennes friend och vi spelade fotboll i typ 1,5h haha. Det va jatte kul sen blev vi upphamtade och at italienskt och sen badade vi bubbelbad utomhus och stannade uppe till typ5 och bara pratade och hade almant kul! 
 
Sen vaknade vi vid 9 och at frukost och gjorde oss i ordning sen akte vi till SF och gick i butiker och kopte kaffe och sen va jag tvungen att ga, sa jag sa hejda. Det va sista gangen vi sags men vi kommer traffas igen sa det var inte jatte sorgligt att saga hejda. 
 
Men jag hade inte atait natt pa hela dan och kl va 2, jag va inte ett dugg hungrig men ville inte do av svaltning sa jag bestamde mig for att kopa en milkshake innan jag gick till taget, och OMG den langsammaste personen nansing tog forever att fa den dar milkshaken sa jag var sen tvungen att springa langt for att hinna till taget och sen pankien nar de inte tar utlanska kort och jag har 3min innan taget gar och maste hitta en ATM. Sen val inne pa taget har jag for mycket grejer ar as svettig hittar inte mina horlurar som jag maste tappat sa ingen musik under den timmen pa taget.... hahah
 
Men sen kom jag hem och bara for att Peter for en gangs skull va i tid och hamta upp mig va jag sen, hahah. Men vi gick pa en hike och i perfect vader!!!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0