GRADUATION

Sa morgonen av graduationday vakade jag relativt tidigt men tog det lungt pa morgonen och strossade mest runt och chilla pa fb. Men sen kom Andrea och hamtade upp mig for vi skulle fixa naglarna. Vi gick till ett jatte bra stalle man fick verkliegn mycket for pengarna, fotbad, fot masage, kramer for bena och parmarna och masage stol och trevligt sallskap. Men de hade mycket folk sa det tog typ 2h sa kunde inte njuta av det lika mycket som jag skulle eftersom jag var stressad for kl va tva och vi behovde aka hem och sminka oss och fixa oss for att va pa skolan innan 3... hahah. Men det var ett toppen stalle! 
 
Sa sen med fina naglar akte vi hem till Andrea och i PANIK sprang omkring och fixade olika saker, smink mat ja allt, hahah. 
 
Sen kom vi till skolan och det var bara en san himla galen och harlig kansla. VI SLUTAR!!! Jag tog nagra bilder med min cape and gown innan cermonin for jag fick inte ha pa mig det under sjalva cermonin. MEn jag var sist i ledet att ga in pa fdaltet det var ca 2000 pers dar hahah, 500 seniors! Sa jag och en annan utbytesstden hade vanliga klader liksom. Sen var det tal och allt sant och sen gjorde de en specill sak for oss utbytesstudenter sa vi fick sjukt mycket mer tid och uppmarksamhet an alla andra, hahah. Men kandes lite som jag gifte mig eftersom jag och killen fran spanien gick jalva tillsammans ner for gangen, langst bak till langst fram, hahah. Men det var jatte kul. Sen ropa de upp alla namnen tog typ 2h men att se alla sitta i sina hattar och allt sant var bara sa himla coolt, percis som i en film helt galet och i slutet slangde de upp hattarna. DEt var magiskt! 
 
Sen sa fort cerminin var over tog jag pa mig min hatt och kapa och sprang omkring ocg tog bilder med folk! Sen gick jag hem med Kern och jag hade fortfarande pa mig de kladerna sa det va massa som tuta och skrek grattis jatte kul! 
 
Senvar det middag med mina tva vard familjer Eason's och A-K's jatte mysigt! DEt va pasta och sen cupcakes med sma hattar pa, jatte gulligt! Men sen va jag tvunegn att ga for att ga till Grad-night. Sa nastan alla seniors gar och man satter sig pa en buss och vet inte vart man innan man kommer dit. For oss blev det ett vetenskaps museum i SF som va nerstangt sa vi ade det for oss sjalva och sen fanns det mat och sant dar sa vi kom dit runt 10 och akte hem 2. Det va kul, kanske inte vart 100 dollar men roligt. hahhaha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0