FREDAG

Sa idag var den sista vanliga skoldagen!!! Tror inte jag fattat det riktigt! Super varmt var det ocksa, jatte fint vader! 
Sen under min sista period sa spelade vi kick ball pa graset! 
 
Sen efter skolan sa gick jag och Cami till photo, hon va tvunegn att gora klart en uppgift sa jag pratade med min larare och nagra andra personer dar, kulkul. 
 
Sen akte vi till Starbuck och jag tog en frappeshion och jag gillade det, alskar kaffe liksom men gillar inte med mjolk eller natt annat brukar bara gilla det svart men det var gott, vet inte om det ar en bra grej att jag gillar det nu dock, hahah! Sen satt vi och pratade och sen akte jag hem och akte med min vardfamilj till var sista fredags middag tillsammans :( Jatte ledsen men det var jatte gott en grekisk resturnag! De satte eld pa ost till forratt mega gott. DEt va typ 33 grader sa det har varit en  varm men mycket trevlig dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0