FREDAG

SA igar va det fredag och jag sov till ca 12. Sen gcik jag upp och borjade packa och herregud va mycket grejer jag har!Men sen akte jag och Kelley och hade lunch pa ett salads stalle och sen gick vi oxh hade frozen yogurt. Men sen va jag tvungen att komma tillbaka till verkigheten och borja packa igen. Sen flyttade jag till Mark's men han bara typ lamna mina grejer och byta om innan Andrea kom och hamtade upp mig och vi akte till Whole foods och kopte mat och sat och at lite latt innan vi akte till CHEESECAKE factory!!!!!!! HAhahah, vi har planerat dte i evigheter, hahah. Sa vi bestallde tva bitar av 1400 calorier, hahah och at verkligen inte upp allt innan vi holl pa att do av matthet. 
 
Sen gick vi till en park och vantade pa Noga och sen kom 5 andra av vara kompisar och vi hangde dar innan jag va tvugen att aka hem for att inte overstiga in tid att va hemma kl 11... hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0